Usein kysytyt kysymykset löydät asiakaspalvelun alapuolelta.

Usein kysytyt kysymykset

Yleistä

Kuusti.fi on suomalainen verkkokauppa sekä kiertotalouden ja kestävän kehityksen edelläkävijä. Erikoisosaamistamme ovat rakennustarvikkeet ja -materiaalit, jotka ovat jääneet yli rakennusliikkeiden urakoista. Kuusti pelastaa nämä uudet tai uudenveroiset materiaalit ja tarjoaa ne sinulle huomattavasti markkinahintoja edullisemmin. (Lue lisää ”Miksi ostaisin Kuusti.fi Outletista?”)

Lisäksi Kuusti.fi:n valikoimaan kuuluu tunnettuja tuotemerkkejä.

Kuusti aloitti toimintansa vuonna 2022.

  1. Teet ekoteon
  2. Säästät rahaa
  3. Säästät aikaa

Kuusti.fi Outlet valikoima on ylijäänyttä materiaalia rakennusliikkeiden urakoista. Kuusti pelastaa nämä uudet tai uudenveroiset materiaalit ja tarjoaa ne sinulle huomattavasti markkinahintoja edullisemmin.

Rakennusliike kumppanimme käyttävät vain parhaita tuotemerkkejä, jotka ovat nyt sinunkin saatavillasi.

Ostamalla pelastetun tuotteen teet ekoteon – monesti rakennusliikkeet olisivat jopa hävittäneet pelastetut tuotteet. Vastaavan tuotteen valmistus ja toimitus vaatii valtavia määriä raaka-aineita sekä tuottaa päästöjä, joita ei synny, kun ostat tuotteet Kuusti.fi Outletista.

Ostamalla pelastetun tuotteen säästät rahaaKuusti.fi Outlet tuotteet ovat keskimäärin jopa 30% markkinahintoja edullisempia.

Ostamalla pelastetun tuotteen säästät aikaaKuusti.fi Outlet tuotteet eivät ole tilaustuotteita, jotka tilataan valmistajalta vasta, kun olet tehnyt tilaukset. Tuotteet ovat varastoituna Suomessa ja usein nopeasti saatavilla.

On. Kuusti.fi on uusi suomalainen tukku- ja vähittäiskauppaan erikoistunut verkkokauppa.

Löydät kaupan ehdot täältä: https://kuusti.fi/kaupan-ehdot/

Löydät tietosuojaselosteen täältä: https://kuusti.fi/tietosuojaseloste/

Tilausta voit tarkastella Kuusti-tililtäsi.

Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantakoodin sähköpostiisi.

Mikäli et löydä seurantakoodiasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi).

Toimitus

Kuusti.fi tarjoaa kotiinkuljetuksen. Toimituskumppanimme toimittavat tuotteesi valitsemaasi toimitusosoitteeseen.

Pienemmät lähetykset saapuvat noutopisteeseen noudettavaksi.

Lähetys toimitetaan asiakkaan toimitusosoitteeseen. Toimitustapa vaihtelee tuotteen ja asuinpaikan mukaan.

Pienemmät lähetykset toimitetaan usein lähimpään Postin noutopisteeseen.

Isommissa kuljetuksissa kuljetusliike sopii kanssasi toimitusajan sekä paikan minne lähetys voidaan turvallisesti jättää.

Saat seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun lähetys on rekisteröity.

Kotiinkuljetus ei sisällä lähetyksen sisään-, kerros-, tai uloskantoa eikä asennusta tai vanhan tuotteen poisvientiä. Paketti toimitetaan ulko-ovelle tai suurempi lähetys jakeluauton viereen, paikkaan mihin autolla pääsee.

           

Toimitusta tulee aina olla vastaanottamassa. Rahtilähetyksen vastaanottamiseen kuuluu toimituksen rahtikirjan allekirjoittaminen, sekä lähetyksen tarkistaminen vaurioiden ja puutteiden varalta.

Kuljetusliike on sinuun yhteydessä puhelimitse tai tekstiviestillä. Voit sopia kuljetusliikkeen kanssa sinulle parhaiten sopivan ajankohdan.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa.

Tilauksen käsittelyn jälkeen tilaus lähtee varastolta mahdollisimman pian, jonka jälkee kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen tarkan toimitusajankohdan.

Tuotteen arvioitu toimitusaika on usein kerrottu tuotesivulla. Kaikissa tuotteissa toimitusaika-arviota ei kuitenkaan ole.

Kuustilla on laaja kumppaniverkosto, joka toimittaa tuotteita joka puolelta Suomea. Tämän vuoksi kaikki toimitusaikamme ovat arvioita.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivässä.

Kun kuljetusliike vastaanottaa tuotteesi, ottaa se sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi tarkemman toimitusajankohdan.

Palautus

Kyllä voit. Kuusti.fi tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Ohjeet tuotteen palauttamiseen saat asiakaspalvelustamme (asiakaspalvelu@kuusti.fi).

Palautusprosessi

  1. Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi)
  2. Pakkaa tuotteet
  3. Lähetä tuotteet saamaasi palautusosoitteeseen
  4. Kun tuotteet ovat saapuneet meille, tarkastamme palautuksesi ja palautamme rahasi

Reklamointi tapauksissa lähetä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi) tilausnumerosi ja reklamoinnin syy.

Reklamoinnit käsitellään 3 arkipäivän kuluessa.

Reklamaation käsittelyä nopeuttaa ja helpottaa hyvät kuvat vioittuneesta tai väärästä tuotteesta.

Kuvaa tuote niin, että vaurioin sijainti tuotteessa selviää. Kerro myös virheestä tai vauriosta mahdollisimman tarkasti. Voit laittaa ilmoitukselle halutessasi myös oman toiveesi asian ratkaisemiseksi.

Asiakaspalvelumme on yhteydessä sinuun sähköpostitse, kun reklamaation käsittely on aloitettu.

14 päivän palautusoikeus tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta.

Maksaminen

Kyllä voit! Valitse kassalla sinulle sopivin maksutapa.

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Kuusti.fi verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (ensimmäisellä laskulla 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty Kuusti.fi verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,6 %, luottokustannusten yhteismäärä 403 €, maksettava kokonaismäärä 1 403 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj. Paytrailin maksunvälityspalvelua käyttävät muun muassa Traficom, Palloliitto, SJK ja Pentik sekä tuhannet muut.

Maksutapahtuman toteutuessa Paytrailin kautta tarkoittaa sitä, että emme missään vaiheessa käsittele maksutietojasi.

Kaikki kysymykset

Kuusti.fi on suomalainen verkkokauppa sekä kiertotalouden ja kestävän kehityksen edelläkävijä. Erikoisosaamistamme ovat rakennustarvikkeet ja -materiaalit, jotka ovat jääneet yli rakennusliikkeiden urakoista. Kuusti pelastaa nämä uudet tai uudenveroiset materiaalit ja tarjoaa ne sinulle huomattavasti markkinahintoja edullisemmin. (Lue lisää ”Miksi ostaisin Kuusti.fi Outletista?”)

Lisäksi Kuusti.fi:n valikoimaan kuuluu tunnettuja tuotemerkkejä.

Kuusti aloitti toimintansa vuonna 2022.

  1. Teet ekoteon
  2. Säästät rahaa
  3. Säästät aikaa

Kuusti.fi Outlet valikoima on ylijäänyttä materiaalia rakennusliikkeiden urakoista. Kuusti pelastaa nämä uudet tai uudenveroiset materiaalit ja tarjoaa ne sinulle huomattavasti markkinahintoja edullisemmin.

Rakennusliike kumppanimme käyttävät vain parhaita tuotemerkkejä, jotka ovat nyt sinunkin saatavillasi.

Ostamalla pelastetun tuotteen teet ekoteon – monesti rakennusliikkeet olisivat jopa hävittäneet pelastetut tuotteet. Vastaavan tuotteen valmistus ja toimitus vaatii valtavia määriä raaka-aineita sekä tuottaa päästöjä, joita ei synny, kun ostat tuotteet Kuusti.fi Outletista.

Ostamalla pelastetun tuotteen säästät rahaaKuusti.fi Outlet tuotteet ovat keskimäärin jopa 30% markkinahintoja edullisempia.

Ostamalla pelastetun tuotteen säästät aikaaKuusti.fi Outlet tuotteet eivät ole tilaustuotteita, jotka tilataan valmistajalta vasta, kun olet tehnyt tilaukset. Tuotteet ovat varastoituna Suomessa ja usein nopeasti saatavilla.

On. Kuusti.fi on uusi suomalainen tukku- ja vähittäiskauppaan erikoistunut verkkokauppa.

Löydät kaupan ehdot täältä: https://kuusti.fi/kaupan-ehdot/

Löydät tietosuojaselosteen täältä: https://kuusti.fi/tietosuojaseloste/

Tilausta voit tarkastella Kuusti-tililtäsi.

Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantakoodin sähköpostiisi.

Mikäli et löydä seurantakoodiasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi).

Kuusti.fi tarjoaa kotiinkuljetuksen. Toimituskumppanimme toimittavat tuotteesi valitsemaasi toimitusosoitteeseen.

Pienemmät lähetykset saapuvat noutopisteeseen noudettavaksi.

Lähetys toimitetaan asiakkaan toimitusosoitteeseen. Toimitustapa vaihtelee tuotteen ja asuinpaikan mukaan.

Pienemmät lähetykset toimitetaan usein lähimpään Postin noutopisteeseen.

Isommissa kuljetuksissa kuljetusliike sopii kanssasi toimitusajan sekä paikan minne lähetys voidaan turvallisesti jättää.

Saat seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun lähetys on rekisteröity.

Kotiinkuljetus ei sisällä lähetyksen sisään-, kerros-, tai uloskantoa eikä asennusta tai vanhan tuotteen poisvientiä. Paketti toimitetaan ulko-ovelle tai suurempi lähetys jakeluauton viereen, paikkaan mihin autolla pääsee.

           

Toimitusta tulee aina olla vastaanottamassa. Rahtilähetyksen vastaanottamiseen kuuluu toimituksen rahtikirjan allekirjoittaminen, sekä lähetyksen tarkistaminen vaurioiden ja puutteiden varalta.

Kuljetusliike on sinuun yhteydessä puhelimitse tai tekstiviestillä. Voit sopia kuljetusliikkeen kanssa sinulle parhaiten sopivan ajankohdan.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa.

Tilauksen käsittelyn jälkeen tilaus lähtee varastolta, jonka jälkee kuljetusliike ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen tarkan toimitusajankohdan.

Tuotteen arvioitu toimitusaika on usein kerrottu tuotesivulla. Kaikissa tuotteissa toimitusaika-arviota ei kuitenkaan ole.

Kuustilla on laaja kumppaniverkosto, joka toimittaa tuotteita joka puolelta Suomea. Tämän vuoksi kaikki toimitusaikamme ovat arvioita.

Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivässä.

Kun kuljetusliike vastaanottaa tuotteesi, ottaa se sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi tarkemman toimitusajankohdan.

Kyllä voit. Kuusti.fi tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Ohjeet tuotteen palauttamiseen saat asiakaspalvelustamme (asiakaspalvelu@kuusti.fi).

Palautusprosessi

  1. Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi)
  2. Pakkaa tuotteet
  3. Lähetä tuotteet saamaasi palautusosoitteeseen
  4. Kun tuotteet ovat saapuneet meille, tarkastamme palautuksesi ja palautamme rahasi

Reklamointi tapauksissa lähetä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@kuusti.fi) tilausnumerosi ja reklamoinnin syy.

Reklamoinnit käsitellään 3 arkipäivän kuluessa.

Reklamaation käsittelyä nopeuttaa ja helpottaa hyvät kuvat vioittuneesta tai väärästä tuotteesta.

Kuvaa tuote niin, että vaurioin sijainti tuotteessa selviää. Kerro myös virheestä tai vauriosta mahdollisimman tarkasti. Voit laittaa ilmoitukselle halutessasi myös oman toiveesi asian ratkaisemiseksi.

Asiakaspalvelumme on yhteydessä sinuun sähköpostitse, kun reklamaation käsittely on aloitettu.

14 päivän palautusoikeus tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta.

Kyllä voit! Valitse kassalla sinulle sopivin maksutapa.

Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Kuusti.fi verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (ensimmäisellä laskulla 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty Kuusti.fi verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,6 %, luottokustannusten yhteismäärä 403 €, maksettava kokonaismäärä 1 403 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj. Paytrailin maksunvälityspalvelua käyttävät muun muassa Traficom, Palloliitto, SJK ja Pentik sekä tuhannet muut.

Maksutapahtuman toteutuessa Paytrailin kautta tarkoittaa sitä, että emme missään vaiheessa käsittele maksutietojasi.

Asiakaspalvelu

Jos et löydä vastausta kysymykseesi asiakaspalvelumme auttaa sinua.

Kuusti.fi asiakaspalvelija Jenni
Kuusti.fi asiakaspalvelija Linda

Asiakaspalvelu toistaiseksi vain sähköpostitse.

Asiakaspalvelu on avoinna:

Arkipäivisin: 9-16

Viikonloppuisin: Suljettu